به این نکات در بازاریابی توجه کنید | سری اول
نوشته شده توسط : worldmarketing

یادگیری نحوه بازاریابی یک محصول می تواند به شما کمک کند تا فروش فروشگاه خود را به سرعت رشد دهید. وقتی شروع به تسلط بر نحوه فروش آنلاین کالا می کنید ، به کسب و کار خود فرصت موفقیت می دهید. شما باید ایده های مختلف بازاریابی را تجربه کنید تا مخاطبان خود را درک کنید و محصول خود را برای آنها به بازار عرضه کنید. در این مقاله ، 24 نکته بازاریابی موثر برای ارتقا تجارت آنلاین خود پیدا خواهید کرد.


منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

شروع رایگان
چگونه می توان یک محصول را به بازار عرضه کرد
1. مخاطبان خود را بشناسید
ناگفته نماند که شما باید مخاطبان خود را بشناسید تا بتوانید محصول خود را برای آنها بازاریابی کنید. قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین یا کالای جدید ، وقت خود را صرف تحقیقات و تحقیق در بازار کنید. این تحقیق نه تنها مخاطبان احتمالی بلکه کسانی که محصولات مشابه را می فروشند ، نحوه بازاریابی آنها و اینکه بازار اشباع شده است یا نه.

پس از شناختن مخاطبی که برای محصول شما مناسب است می توانید شروع به برنامه ریزی برای نحوه بازاریابی برای آنها کنید تا بدانید که به راحتی جلوی آنها می رود. به رفتار کاربر آنها نگاه کنید ، یعنی اینکه در چه وب سایت هایی وقت می گذرانند. سیستم عامل های اجتماعی آنها را بشناسید ، یعنی چگونه و چرا آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. سرانجام برنامه ریزی کنید که چگونه خود را از رقبا جدا کنید به گونه ای که مخاطبان شما را شناسایی کنند. این می تواند با استفاده از صدای رسمیت ناپذیر در وب سایت شما ، ایجاد طلسم مارکی باشد که مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت یا صرفاً با ارائه محصول شما به روشی کارآمدتر از هر کس دیگری در بازار.

2. با Niche Marketing شروع کنید

همیشه داشتن رویای داشتن هر فروشگاه مانند آمازون یا Walmart بسیار سرگرم کننده است. اما قبل از اینکه اولین فروش خود را انجام دهید ، با آن مسابقه ندهید. یک نام تجاری خنثی نگه دارید که در آن نام خاصی وجود نداشته باشد. هنگامی که برای اولین بار شروع به ساخت فروشگاه آنلاین خود می کنید ، بر ایجاد یک مارک تجاری در یک مکان منحصر به فرد تمرکز کنید. از طریق بازاریابی ویژه ، شناسایی و هدف قرار دادن مشتریان و شرکای بالقوه برای کار با شما آسان تر خواهد بود. همچنین به شما کمک می کند تا در زمینه تخصص خود متخصص شوید ، زیرا می دانید کدام استراتژی های بازاریابی برای گروهی که هدف خود قرار داده اید بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است شما به عنوان یک مغازه جواهرات فروشی کار خود را شروع کنید. از آنجا که فروشگاه جواهرات شما شروع به رشد سریع می کند ، می توانید در سایر دسته های مرتبط مانند لوازم عروس ، لوازم جانبی مو یا لوازم جانبی مد مانند روسری و عینک آفتابی گسترش پیدا کنید. تا زمانی که با مشتریان خود آشنا نشوید ، نمی دانید در کدام جایگاه گسترش پیدا کنید. چرا آنها جواهرات شما را می خریدند؟ آیا برای مهمانی ، عروسی یا استفاده روزمره بود؟ همانطور که با مشتریان خود آشنا می شوید ، می توانید سایر محصولات مرتبط را برای یافتن مشتریان جدید و گسترش نام تجاری خود شروع کنید. نه تنها بازاریابی ، بلکه موقعیت و مارک فروشگاه های آنلاین نیز در نتیجه بازاریابی تخصصی سود می برد ، زیرا نمایه شما به عنوان یک برند با گذشت زمان با جایگاهی که انتخاب کرده اید معتبرتر می شود.

3. ایجاد روابط قوی با مشتری

با مشتریان ناراضی خود به خوبی رفتار کنید و مانند بهترین دوست خود با مشتریان خوشحال خود رفتار کنید. هنگامی که مشتریان ناراضی هستند ، باید تلاش کنید تا مشکل حل شود و روز آنها را زیباتر کنید. خود را تصور کنید که فقط از دریافت کالایی هیجان زده شده اید که کیفیت آن پایین است یا کوچکتر از حد انتظار شما است یا خدمات مشتری به درستی مسئله را حل نکرده است. احتمالاً ناامید و ناامید خواهید شد. این احساس مشتری ناراضی شماست. بازپرداخت ، یک هدیه رایگان رایگان و هر کاری که برای خوشحالی دوباره آنها لازم است انجام دهید. از آنجا که یک تجربه بد لزوماً رابطه را خراب نمی کند - به خصوص اگر برای حل آن سخت تلاش کرده باشید.

حالا بیایید در مورد مشتریان خوشحال صحبت کنیم. آیا شما به مشتریان خوشحال پاسخ می دهید؟ بیشتر صاحبان فروشگاه ها این کار را نمی کنند! اما آنها باید - و شما نیز باید. اگر همان مشتری دائماً با فروشگاه شما درگیر است ، با آنها رابطه برقرار کنید. از مشتریانی که نظرات مثبت می نویسند تشکر می کنیم. به ایمیل هایی پاسخ دهید که مشتریان به شما می گویند محصول را دوست دارند. با ایجاد ارتباط با مشتریان خوشحال ، شروع به تبدیل آنها به مشتریان وفادار می کنید. با وفاداری مشتریان ، در نهایت هزینه بیشتری را در فروشگاه شما خرج می کنند در حالی که مشتریانی می شوند که محصول شما را برای شما به بازار عرضه می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: